محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ثبت لحظه های شیرین ما ومحمد رضا

شیرین ترین دعای مستجاب شده ی من

1395/3/22 2:40
نویسنده : مادر یک سرباز
320 بازدید
اشتراک گذاری

دوستم چند روز پیش حرف جالبی زد
حرفی بود ک مدت ها بود بهش فکر میکردم
گفت من وقتی بچه نداشتم دقیقا چی کار می کردم؟؟
راست میگه
با اومدن محمد همه ی جوانب زندگی من یک و یا چند درجه ارتقا پیدا کرد
یادمه اون روزا هرچی زور میزدم نمیتونستم همزمان خونه را تمیز کنم غذا بپزم به خودم برسم و... ولی حالا با یه بچه تا جایی ک بشه این کارا رو انجام میدم
نمی گم همه چیز خوبه ولی حداقل خیییلی بهتر از اون موقع ست
این یعنی اینکه داشتن بچه توان من را بالا برده
یه نتیجه شیطنت آمیز هم میشه گرفت
یعنی اگه به جای یک بچه ۲ یا ۳ و یا بیشتر بچه داشته باشم چقدر تواناییم بالا میره؟؟
دلم برای زن هایی ک مادر شدن را محدودیت میدونند میسوزه
کاش همه ی زن های روی زمین دنیای شیرین مادری را تجربه می کردند تا بفهمند عمق زندگی تا چه اندازه می تونه افزایش پیدا کنه
پسرم آرزو های من را بزرگ تر کرد، من رابزرگ کرد،
او شیرین ترین دعای مستجاب شده ی منه
و من تلاش میکنم تا از لحظه لحظه ی بودنش کیف کنم، لذت ببرم و قد بکشم
قد بکشم و باز هم قد بکشم
محمد رضای نازنینم، دوستت دارم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

شاپرک
22 خرداد 95 3:49
خدا را شکر. پیش به سوی رشد...